قیمت اقلام مختلف ممکن است روزانه در آمازون تغییر کند. با کمک یک صفحه گسترده Google ، می توانید این تغییرات قیمت را با ایمیل خود ردیابی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پیوندهای مربوط به محصول را در صفحه گسترده Google خود اضافه کنید ، آن را تهیه کنید و تمام شود. بیایید نگاهی به مراحل زیر بیندازیم –کلیدهای دسترسی amazon ایجاد کنید– وارد حساب کاربری آمازون خود شوید. در مرحله بعد ، از منوی کشویی Tools” API Advertising Product را انتخاب کنید. از آنجا ، در قسمت Add credentials گزینه مدیریت اعتبار خود را انتخاب کنید. از آنجا خواهید دید که آمازون یک کلید مخفی و یک کلید Access ID تولید کرده است.صفحه گسترده ردیاب قیمت خود را در حساب Google خود کپی کنید– به یاد داشته باشید که صفحه گسترده خود را یکسان نگه دارید زیرا اگر اکنون آن را تغییر دهید ، ممکن است مسیر قیمت شما را خراب کند. پس از بارگیری ردیاب ، لینک Amazon را برای محصول خود در ستونی با عنوان A قرار دهید. لینک آمازون حاوی کد 10 رقمی ASIN است که گوگل برای نظارت بر تغییرات قیمت این محصول خاص از آن استفاده می کند.…

تاریخ انتشار مطلب : می 12, 2020

مشاهده مطلب در کانال


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها