بازاریابی اینترنتی و تبلیغات دیجیتالی در دو سال گذشته به عنوان آتش سوزی جنگل اهمیت پیدا کرده اند. با رقمی شدن عظیم صنعت رسانه و سرگرمی از جمله موارد دیگر ، بازاریابی اینترنتی اهمیت پیدا کرده است. این کشور در کنار بنرها ، بیلبوردها ، تبلیغات و غیره به یک انتخاب محبوب استراتژی تبلیغاتی تبدیل شده است. هر روز با بیش از 3.5 میلیارد جستجوی جستجو ، شکی نیست که استراتژی های بازاریابی آنلاین از جمله موضوعات متداول است.بنابراین ما در اینجا از 5 بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین برای پیاده سازی در سال 2019 استفاده خواهیم کرد. آنها در زیر ذکر شده است:1. بازاریابی چت – Bot –در این عصر مشغله ، اداره یک شرکت و تعامل با هر مشتری یک چالش واقعی می شود. اینجاست که روباتهای گپ اجرا می شوند. شما می توانید ربات های چت خود را بسازید ، با پاسخ های خودکار از طریق پیام های متنی یا پیام ها ، و مشتری حتی نمی تواند متوجه شود که آیا با ارائه دهنده خدمات مشتری یا ربات تعامل دارد.مسنجر فیس بوک بیش از 2 میلیارد نفر را به هم وصل می کند ، بنابراین روبات های چت فیس بوک به یک راه حل واقعی و محبوب…

تاریخ انتشار مطلب : می 13, 2020

مشاهده مطلب در کانال


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها